Comarch POS stawia na mobilność sprzedaży! - 1 2024

Comarch POS stawia na mobilność sprzedaży!

Comarch POS nowoczesny system do obsługi sprzedaży, transakcji i Klientów. Aplikacja stawia na mobilność, tak pożądaną w dzisiejszym handlu. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą podążać za Klientem i prowadzić sprzedaż tam, gdzie akurat są zainteresowani ich ofertą. Zobacz, jakie jeszcze możliwości oferuje system.

POS – uniwersalne i kompleksowe rozwiązanie

POS system to oprogramowanie stanowisk kasowych i terminali płatniczych. Rdzeniem systemu jest POS (Point Of Sales), który przeznaczony jest zarówno dla mikroprzedsiębiorstw, małych sklepów, niewielkich, kilkuoddziałowych spółek, jak i dużych sieci handlowych, sklepów wielkopowierzchniowych wyposażonych w wiele stanowisk kasowych. System zapewnia Klientom wysoką jakość obsługi praktycznie w każdym miejscu, a sprzedawcom dostęp do wszystkich danych na jego temat, tak, aby móc realizować z jednego miejsca transakcje z wielu kanałów, Proces zwrotów i wymiany jest maksymalnie zautomatyzowany, zatowarowanie sklepu staje się może nie przyjemnością, ale już nie utrapieniem, jak to bywało dawniej. POS jest rozwiązaniem uniwersalnym i elastycznym, które można dostosować do indywidualnych potrzeb i okoliczności biznesowych.

Comarch POS przeznaczony jest dla sprzedawców pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych. Z kolei moduł Comarch webPOS to rozwiązanie przeznaczone do obsługi Klienta online. System w tym zakresie jest samoobsługowy, Klienci mogą sami dokonywać transakcji przez całą dobę. Natomiast trzeci moduł Comarch POS Backoffice to narzędzie opracowane z myślą o mobilnej obsłudze procesów BackOffice. Zapewnia pomoc w procesach efektywnego zarządzania magazynem, takich jak przyjęcia, wydania, inwentaryzacja, zbieranie towarów pod zamówienia Klientów czy wydruk etykiet.

Sprzedawaj sprawnie i wygodnie!

Comarch POS to system do obsługi sprzedaży, transakcji i Klientów, który posiada wiele udogodnień. Celem programistów było opracowanie systemu tak, aby umożliwiał sprawne przeprowadzenie wszystkich operacji w zakresie obsługi Klienta, łącznie z przyjęciem i rozliczeniem towarów w sklepie.

  • Praca z wieloma dokumentami (możliwość obsługi kilku Klientów na jednym stanowisku).
  • Obsługa dowolnych form płatności.
  • Wyświetlanie zdjęć towarów (możliwość sprawdzenia opisów i zdjęć sprzedawanych towarów przez kasjera).
  • Wielojęzyczne interfejsy (możliwość rozliczania transakcji międzynarodowych, rejestracji sprzedaży za pomocą różnych walut, ale także zgodność z przepisami krajowymi oraz integracja z lokalnymi rozwiązaniami prawnymi stosowanymi w poszczególnych krajach. Interfejs działa w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim i włoskim).

Użytkownicy docenią funkcjonalności, które sprawią, że praca będzie mniej uciążliwa, a sama sprzedaż może przebiegać sprawnie. Do najważniejszych można zaliczyć:

  • Uniezależnienie od połączenia z Internetem – system sam przechodzi z trybu online na offline.
  • Intuicyjna obsługa – korzystanie z systemu nie wymaga doświadczenia, co ułatwia wprowadzanie nowych pracowników.
  • Dopasowanie ekranu do potrzeb pracowników – możliwość stworzenia indywidualnych profili kasjerów.
  • Artykuły powiązane – wyświetlanie artykułów powiązanych z kupowanym akurat produktem podczas sprzedaży.
  • Promocje pakietowe – automatyczne naliczanie aktualnych rabatów.
  • Wystawianie oraz realizacja zamówień w POSie – możliwość wydania towarów zamówionych w sklepie internetowym lub innym kanale sprzedaży.
  • Szybkie zwroty – większość operacji w tym zakresie jest zautomatyzowana.

Comarch webPOS – zarządzanie sprzedażą online

Handel zmienia się na naszych oczach, wiedzą o tym dobrze twórcy oprogramowania i dlatego postawili na rozwiązania, które ułatwiają sprzedaż nie tylko stacjonarną, ale także online. Comarch webPOS z uwagi, że działa online na urządzeniach z dostępem do Internetu, to idealna aplikacja przeznaczona dla sprzedawców pracujących przy kasach stacjonarnych, doradców Klienta i samych Klientów. To zintegrowane narzędzie, które oferuje kompleksowe wsparcie tym trzem grupom użytkowników: sprzedawcy otrzymują wsparcie na kasie, asystenci mogą efektywniej doradzać Klientom, a sami Klienci mogą wygodnie robić zakupy w trybie samoobsługowym. Dzięki webPOS można podnieść poziom obsługi Klienta, zwiększyć sprzedaż oraz lepiej zarządzać danymi sprzedażowymi.

Comarch POS Backoffice – mobilność sprzedaży

Aplikacja, która jest częścią ekosystemu Comarch Unified Commerce Platform, umożliwia sprzedaż z wykorzystaniem smartfona, tabletu lub przenośnego kolektora. Docenią ją nie tylko sprzedawcy, którzy zyskają możliwość obsługi Klientów pomiędzy regałami, co umożliwi im zwiększenie sprzedaży powiązanej. Również pracownicy na zapleczu obsługujący przyjęcia i wydania towarów oraz przesunięcia artykułów pomiędzy zapleczem a sprzedażą, będą mogli realizować procesy magazynowe w sposób mobilny.

Aplikacja przeznaczona jest na smartfony i tablety z systemem Android lub IOS. W kontekście mobilności nie można pominąć faktu, że aplikacja jest ściśle zintegrowana z systemem Comarch ERP XT.  Dzięki temu wszystkie wystawione dokumenty od razu są w nim dostępne, co umożliwia ich dalsze procesowanie, analizowanie czy przesyłanie (np. do księgowości).

Podsumowanie

Comarch POS to oprogramowanie, które podnosi standard i ergonomię pracy sprzedawców. Dzięki temu mogą się skupić na samej sprzedaży i dzięki temu sprzedawać szybciej i więcej, a przecież o to chodzi w handlu.